Πολιτική Επιστροφών και Αλλαγών

Πολιτική Επιστροφών και Αλλαγών

1. Τα προϊόντα πρέπει να είναι στην εργοστασιακή τους συσκευασία.
2. Συμπληρώνετε τη φόρμα επιστροφής.
3. Επισυνάπτετε την απόδειξη αγοράς ή το δελτίο παραγγελίας.
4. Στέλνετε το προϊόν στη διεύθυνση που αναγράφεται στη φόρμα επιστροφής.
5. Ενημερώνετε το κατάστημα μέσω E-Mail για την αποστολή του προϊόντος.

Προϊόντα για επιστροφή ή ανταλλαγή

Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν τυχόν προϊόντα που αγόρασαν χωρίς να καθορίσουν τον λόγο εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από τη λήψη αυτών των προϊόντων από τον Πωλητή ή τους εκπροσώπους του Πωλητή. Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν εάν διατηρηθούν οι καταναλωτικές ιδιότητες, οι εργοστασιακές ετικέτες και η κατάσταση έτοιμου προς πώληση.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.

  • Ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο)
  • Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο (π.χ. δωρεάν μνήμη κ.τ.λ.) θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
  • Ο Πελάτης στέλνει πίσω τα προϊόντα και μέσα στο δέμα επισυνάπτει σε ένα χαρτί τον αριθμό IBAN του λογαριασμού τραπέζης που επιθυμεί , σε ποια τράπεζα ανήκει και το όνομα του δικαιούχου. Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται από εμάς γίνεται εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος σας.
  • Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μετά τον απαραίτητο ποιοτικό έλεγχο και ενημερώνεστε για αυτή με σχετικό email.
  • Επιστρέφεται από εμάς η αξία των προϊόντων και όχι τα έξοδα αντικαταβολής.
  • Επιστροφή χρημάτων επίσης ΔΕΝ γίνεται και για όσα προϊόντα έχετε αγοράσει με έκπτωση τις περιόδους του black Friday, του cyber Monday και των άλλων εκπτωτικών περιόδων.
Κανόνες επιστροφής και ανταλλαγής αντικειμένων με ελαττώματα:

Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να ενημερώσουν τον Πωλητή για τυχόν ελαττώματα που διαπιστώθηκαν και να ζητήσουν να τα διορθώσουν εντός 30(τριάντα) ημερολογιακών ημερών από τη λήψη τους από τον Πωλητή ή τους εκπροσώπους του Πωλητή. Η μόνη εξαίρεση είναι τα ελαττώματα που οφείλονται σε εσφαλμένο χειρισμό των προϊόντων από τον Πελάτη.
Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να αρνηθούν να λάβουν προϊόντα και να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων. Σε αυτή την περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στον Πωλητή και να διατηρηθούν οι εργοστασιακές ετικέτες και η κατάσταση έτοιμου προς πώληση.
Κάθε επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή χωρίς εξαιρέσεις.

Για να επιστρέψετε τα προϊόντα, πρέπει να υποβάλετε το αντίγραφο της απόδειξης αγοράς και να συμπληρώσετε τη φόρμα αίτησης επιστροφής. Προϊόντα χωρίς κάποιο από τα δύο στελέχη δεν θα γίνονται δεκτά και θα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη.


Παρακαλούμε, για δική σας ευκολία, επικοινωνήστε τηλεφωνικά με το κατάστημα πρίν ξεκινήσετε τη διαδικασία.
COVID-19 Information

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αντιλαμβανόμενοι την κρισιμότητα της κατάστασης και θέτοντας σε προτεραιότητα την υγεία όλων μας, το κατάστημα μας θα παύσει τη λειτουργία του για όσο είναι σε ισχύ τα περιοριστικά μέτρα.
Προσβλέποντας έτσι στη γρηγορότερη ανάκαμψη της κοινωνίας από αυτή τη πρωτοφανή πανδημία.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και να θυμάστε....
#ΜένουμεΣπίτι